Klachten

Onze medewerkers doen er alles aan om kwalitatief goede kraamzorg te leveren, maar er kan altijd iets mis gaan. Heb je een klacht, meld deze dan zo snel mogelijk bij ons – liefst nog tijdens de kraamtijd. Daarmee kunnen wij de kraamzorg verbeteren.

Als je een klacht hebt of niet tevreden bent, adviseren wij dit eerst in een open gesprek met je kraamverzorgende/ kraamzorgconsulent op te nemen.

Heb je het idee dat je klacht of gevoel van ontevredenheid niet goed afgehandeld wordt, schrijf of mail dan naar Dé Provinciale Kraamzorg/ Lunavi kraamzorg.

Wij doen ons uiterste best om vervolgens zo spoedig mogelijk een bevredigende oplossing te vinden.

Dé Provinciale Kraamzorg/ Lunavi kraamzorg maakt hierbij gebruik van de klachtenregeling van leden Bo geboortezorg gebaseerd op de Wkkgz. De regeling voor het inschakelen van de klachtenfunctionaris Bo Geboortezorg maakt hier onderdeel van uit.

Ook vind je informatie hierover in de algemene leveringsvoorwaarden.

Bekijk hier de algemene voorwaarden en de klachtenregeling leden Bo Geboortezorg.