Onze cliënten geven ons een 9!

Klanttevredenheid

De kraamtijd is een unieke periode in het leven van jou, je baby en je partner of gezin. Dankzij de hulp van de kraamverzorgende kun je in alle rust wennen aan en genieten van je nieuwe gezinssituatie. Je kraamtijd moet perfect verlopen, want je kunt hem niet even 'overdoen'. Daarom streven wij naar kraamzorg van topkwaliteit. Volgens onze cliënten slagen we daarin: ze beoordelen ons met een 9. Daar zijn we best trots op!

We houden contact

Om te controleren of je helemaal tevreden bent met de kraamzorg die je van ons krijgt, bellen we je op de derde kraamdag. Verloopt de zorg niet naar wens? Dan kun je ons altijd bellen.

Enquête

Na afloop van je kraamtijd sturen we je via e-mail een enquête. Aan de hand van jouw informatie kunnen we onze zorg nog verder verbeteren. Wil je liever persoonlijk contact? Bel dan naar de manager Kraamzorg via 0113 – 22 40 00.

Klachtenreglement

Zoals de wet Klachtrecht cliënten in de zorgsector voorschrijft, heeft Dé Provinciale Kraamzorg een Klachtenreglement opgesteld dat je bij ons kunt opvragen. Wij doen er alles aan om je in de kraamtijd zo goed mogelijk te helpen. Maar heb je desondanks toch een klacht, meld deze dan zo snel mogelijk bij ons – liefst nog tijdens de kraamtijd. Wij doen ons uiterste best het probleem snel op te lossen.

Wil je na afloop van de kraamtijd een klacht indienen? Dat kan schriftelijk bij de Raad van Bestuur, tot één jaar na afloop van de zorgverlening. Stuur je brief naar:

Dé Provinciale Kraamzorg
Secretariaat Raad van Bestuur
Naereboutstraat 23
4461 GR GOES

De Raad van Bestuur neemt contact met je op om de klacht te bespreken. Vervolgens proberen we een bevredigende oplossing te vinden. Lukt dit niet, dan kan je klacht desgewenst worden voorgelegd aan een onafhankelijke geschillencommissie.